احد عظیم زاده در اجلاس سراسری چهره های ماندگار عنوان کرد :

احد عظیم زاده در اجلاس سراسری چهره های ماندگار عنوان کرد  :

احد عظیم زاده در اجلاس سراسری چهره های ماندگار عنوان کرد :

احد عظیم زاده در اجلاس سراسری چهره های ماندگار عنوان کرد  : 
 
شروع کردن و غلبه بر ترس رکن اصلی موفقیت است 
 
احد عظیم زاده در اجلاس سراسری چهره های ماندگار عنوان کرد  :
 
احد عظیم زاده در اجلاس سراسری چهره های ماندگار عنوان کرد  : 
 
شروع کردن و غلبه بر ترس رکن اصلی موفقیت است 
 
احد عظیم زاده رهبر کارآفرینان کشور گفت : غلبه بر ترس و شروعی همراه با تفکر و اراده قوی رکن اصلی موفقیت بوده و جوانان با تکیه بر توانمندی و استعداد های بالقوه خود  می توانند راههای موفقیت را طی نمایند . 
 
 
به گزارش روابط عمومی هلدینگ عظیم زاده ، احد عظیم زاده رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز اظهار داشت : یکی از مشکلاتی که در حال حاضر کشور ما با آن گریبان گیر بوده فرار سرمایه های انسانی و منابع ارزی کشور می شود.  
 
وی زمینه سازی و حمایت مسئولان را در حفظ و نگهداری سرمایه های عظیم کشور مهم دانسته افزود : فراهم سازی بستری مناسب و ایجاد حاشیه ای امن برای سرمایه گذاری زمینه ساز رشد و ترقی یک جامعه بوده و مسئولان باید دراین زمینه تلاش نمایند. 
 
عظیم زاده جوانان کشور را مستعد تلقی کرده و ادامه داد : هوش و استعداد جوانان ایرانی از دیرباز زبانزد بوده از این رو لزوم حمایت از جوانان و  هموار نمودن مسیر ترقی برای جوان ایرانی ضروری به نظر می‌رسد چرا که خروج سرمایه های انسانی از کشور را نمیتوان با منابع مالی جایگزین کرد.
 
این صادر کننده نمونه کشور  گفت : افتخار این نیست که سرمایه خود را در کشور بیگانه سرمایه گذاری کرده  و آنجا را آباد کرد بنده افتخارم این است که در کشور خودم سرمایه گذاری و اشتغالزایی کرده ام.  
 
کار آفرین نمونه کشور ارزآوری و برگشت سرمایه به کشور را یکی از مهمترین قوانین تجارت بین المللی دانسته و ابراز داشت : تولید ثروت ، موتور پیشران رشد اقتصادی یک کشور بوده و صدور محصول تولید شده به کشورهای دیگر و برگشت سرمایه می تواند زیرساخت مستحکم رشد و توسعه باشد و بنده در بیش از ۲۵ سالی که صادرات داشته ام همواره سعی در تولید ثروت و ارزآوری برای کشور داشتم.
عظیم زاده اضافه کرد : البته این را نیز فراموش نکنیم  که فرار سرمایه و منابع مالی باید بررسی و مشکل آن  ریشه یابی شود برای مثال در دوسال اخیر چه تفاقی افتاده است که تقاضای خرید خانه و ملک توسط ایرانیان در کشور ترکیه افزایش یافته اینگونه مشکلات باید بررسی و راه حل عملی و علمی برای مقابله با آن ارائه شود.
 
این گزارش می افزاید ، اولین اجلاس سراسری چهره‌های ماندگار صنعت و تجارت با حضور فعالین شاخص صنعتی و اقتصادی ، نمایندگان مجلس و مسئولین ارگانهای مرتبط با حوزه صنعت و اقتصاد در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیمای تهران برگزار و در پایان از چهره های ماندگار حوزه صنعت و تجارت تقدیر شد.
منو دسترسی